Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Logistics & Operations Manager


Functie

Louis Blockx is een sterk groeiend bedrijf van middelgrote omvang in de verpakkingsindustrie met de focus op industriële zakken. We staan garant voor duurzame verpakkingsoplossingen. Met meer dan 100 jaar ervaring in deze branche en een volledig geïntegreerde productiefaciliteit in Servië, hebben we een solide positie als marktleider verworven. Als internationaal opererend bedrijf bedienen we vanuit het hoofdkantoor in Arendonk, klanten in heel Europa. Het Belgische team bestaat uit ongeveer 40 medewerkers, terwijl in Oost-Europa zo'n 600 mensen werkzaam zijn voor Louis Blockx. Teamgeest staat bij ons centraal. Als familiebedrijf koesteren we een warme cultuur met korte communicatielijnen en werk je in een informele omgeving.

Voor meer informatie, neem een kijkje op onze site www.louisblockx.com

Logistics & Operations Manager

Actief betrokken bij de strategie en groei van onze organisatie.

  • Als daadkrachtige people manager en motiverende coach ondersteun je het 6-koppig logistiek team en een 20-tal productiemedewerkers in het realiseren van hun objectieven.
  • Je waarborgt efficiëntie in onze logistieke processen en implementeert verdere optimalisaties in onze supply chain. Als coördinator van de productie zorg je ook daar voor een vlotte werking en planning.
  • Je speelt een essentiële rol als key user bij de implementatie van ons nieuwe ERP-systeem.
  • Je werkt autonoom en rapporteert rechtstreeks aan de bestuurder.

Jouw profiel

Wij zoeken

  • Sterke analytische en technische vaardigheden met procesmatig inzicht.
  • Een proactieve en oplossingsgerichte aanpak.
  • Een doelgericht leidinggevende met goede peopleskills.
  • Je bent een relatiebouwer met sprekende communicatieve vaardigheden, ook in het Frans en Engels.
  • Affiniteit met expeditie en douaneformaliteiten is een pluspunt.
  • Coördineren en organiseren van de informatiedoorstroming en de werkinstructies van de organisatie
  • Stuurinstrumenten ontwikkelen voor aankoop-, bevoorradings- of verzenddiensten en locaties (platformen, opslagplaatsen, ...)
  • Haalbaarheidsonderzoek uitvoeren van een logistiek organisatie- of reorganisatieproject van een locatie (magazijn, opslagplaats, platform, ...) of dienst (bevoorradingen, aankopen, transport, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Leveranciers of dienstverleners selecteren
    Onderhandelen over contractvoorwaarden
    De geleverde diensten of producten controleren
  • Corrigerende maatregelen voor de goederenstroom bepalen in geval van problemen
  • Het logistiek plan van een organisatie opstellen en implementeren (voorschriften, werkmethodes, ...)
  • De modaliteiten voor het transport van producten organiseren, implementeren en de uitvoering controleren
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • De logistieke strategie van een organisatie ontwikkelen of meewerken aan de ontwikkeling en toepassing ervan
  • Logistieke activiteiten organiseren en op elkaar afstemmen volgens de behoeften van de klant en de eisen van de leverancier
  • De implementatie en realisatie van logistieke actieplannen opvolgen en de uitvoering controleren

Aanbod

Neem een sleutelrol op in onze organisatie en ervaar…

  • Een stimulerende werkomgeving waar kwaliteit en lange termijn relaties centraal staan.
  • Een functie waar je jouw stempel kan drukken. Korte communicatielijnen en snelle beslissingsprocessen.
  • Een bedrijf dat investeert in groei en ontwikkeling, ook voor zijn medewerkers.
  • Een goede work-life balance in een bedrijf met flexibele vakantieregelingen.

Solliciteren

Inne Loos
014 61 57 87
solliciteren@goelen.be

Solliciteren